8 januari

Fy fan säger jag bara nu är vi igenom 3 ungar som vart kräksjuka i omgångar denna vecka så i natt börjar gubben suck vi får hoppas att lilla Tilia klara sig från allt och ja även jag såklart.

Annars flyter allt på som vanligt här hemma Tilia äter och sover bra, vi var på BB i går och vägde henne hon hade gått ner i vikt så nu väger hon 2380 g men det är ju så vanligt att dom går ner i vikt första veckan gäller bara att amma mera somsagt och inte låta henne sova för länge mellan matningen.

jag skulle ner på stan i dag hade jag tänkt mej men det får jag ta en annan dag det är för kalt ute för att ta ut Tilia.

Nä nu ska matmaskinen sätta igång tycker Tilia

Ha en underbar fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0