6 januari

Min tjej är nu fyra dagar gamal och helt bedårande.

Felicia har bytt blöjor i dag gabbe pussar konstant på Tilia och Wilhelm är utanför han har rörförbud då han kräkts i går mår fortfarande inte bra vi håller tummarna för att lilla Tilia inte blir sjuk nu skulle vara så typiskt om det skulle bli så och fort går det allt började i måndags med gabbe pigg och glad hela dagen till att säga mot eftermiddagen/kvällen att han hade ont i magen och sen tog det runt 15-20 minuter så kräks han som en räv och samma sak i går med wilhelm ont i magen och pang så kräks han som en räv peppar peppar inget i dag och hoppas så förblir det va inge roligt att skura hela trappan efter wilhelm och allt som stod under trappan vagnen mm fick göras rent efter det.

Det känns lite konstigt att vara den stora familjen nu och barnen vart så stora nu när Tilia föddes vart tar tiden vägen det går så fort ju felicia vart ju sju den 29 december och Gabriel blir tre den 11 Januari helt otroligt.

Jag längtar ut ut ut men får nog nöja mej med att vara inne det är ju för kalt för Tilia att gå ut nu vi hade i morse kl 10 runt -24 grader och skulle inte förvåna mej om det är ungefär lika kalt nu.

Jag ska nu passa på att skäma bort mina stora barn medans Tilia sover dom ska få godis tänkte jag, vi skulle ha varit iväg på julgransplundring i dag men ja som ni förstår så blir det inget av med det.

Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas ni inte fryser ihjäl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0