5 Januari

Ja vad ska man säga jag lever i ruset av en lite bebis hemma Tilias syskon är helt överväldigad henne och kan inte låta bli att pussa och smeka henne, barnen säger hela tiden till mamma nu är Tilia hungrig, Mamma nu har Tilia bajsat men mamma du tog ju det brösten förrut ska du inte ta det andra mm ja dom är urgulliga och hjälpsamma med allt.

Tilia äter mest och sover hela tiden hon är än sålänge välldigt snäll och go och gör inte så mycket väsen av sig, hon vaknar runt 2-3 ggr på natten för att äta och sedan somna om.

Jag sköter ammandet och Jocke blöjbytet på natten om hon har bajsat villket händer två ggr ungefär.

Nu är det dax att skriva en handlingslista för det ropar välldigt tomt i matfronten här hemma funderade på om jag skulle följa med och handla eller om jag stannar hemma i stället vi får se hur jag gör.

här kommer bilder på Tilia med syskon




Kommentarer
Postat av: Erika (Indra78)

Grattis till en underbar dotter!

2010-01-06 @ 11:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0