14 januari

I dag har det varit en riktig slappardag har legat nästan hela dagen bredvid Tilia villket har känts helt underbart.

Nu är det snart dax att börja planera middagen står still vad vi ska ha förnågot kanske man ska ta lite rester från gårdagen jaja vi får se vad det blir.

I dag ringde tanten från arorakliniken och gratulerade till Tilia och frågade hur allt gått och kändes efter förlossningen, jag förklarade som det var att barnmorskan jag hade läste nog inte vad som stod i journalen om hur allt skulle skötas att jag skulle ha eda omgående vid värkstart osv och att barnmorskan ville skicka hem mej eftersom jag inte var öppen mm min arora barnmorska vart ledsen och mycket besviken på att det inte vart så som hon och jag kommit överens om och bad med och min man skriva ett brev till hennes chef hur vi upplevt allt och hur vi vart behandlade villket vi ska göra när vi käner oss redo för det för just nu är det familjen som gäller med att komma in i rutinerna med en lite hemma och allt igen.

I morgon tänkte vi försöka orka oss iväg till öppnaförskolan med Gabriel och Tilia känns bara jobbigt att det börjar kl 9 då hon sover som bäst typ men somsagt vi får se hur natten blir och hur trötta vi är, Tilia har varit lite kinkig i två nätter med att villja ha brösten hela tiden tur jag har en sådan underbar man som tar henne och lägger sig i soffan med henne på bröstet så jag får sova lite i allafall.

Hoppas ni har haft en uderbar dag precis som vi har haft här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0